zondag 8 mei 2011

De vrouw die alles zelf doet.











Op deze moederdag bedenk ik dat zelf doen kennelijk hoog in mijn vaandel staat. Zo koos ik ooit zelf en alleen voor het moederschap en nu restaureer ik dus mijn tuinhuis. Het vordert gestaag. 








Gisteren met een afdichtingspasta de vloer, hoeken en randen bewerkt, want water wil ik nooit meer in mijn huisje zien. Ik moet zeggen het ziet er gezellig uit. Alhoewel er nog wel een laagje overheen moet.



Pittig werk en na afloop viel ik bijna flauw, maar toch ...na gedane arbeid was het goed rusten!

Wordt vervolgd. Lees verder op : Een tuinhuis voor mezelf.


3 opmerkingen:

  1. leuk schort.
    en waar zijn die oranje slangen voor? heb je die nieuwe onderste planken ook zelf aangebracht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb respect voor je. Is het soms niet eenzaam?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @reflexxus de oranje slangen zitten aan butagasflessen. Een voor het gasstel en een voor het koelkastje.
    Er zijn rondom zo'n 6 planken verwijderd geweest om het tussenhout te kunnen behandelen. (zie tuinperikelen 1) De meeste waren nog goed maar een aantal waren te veel aangetast en zijn vervangen.
    Zulke lange planken terug zetten alleen is (goed opgemerkt) moeilijk om alleen te doen. De man van mijn petekind heeft met daar afgelopen donderdag mee geholpen.
    @Marja wel alleen, maar echt eenzaam kan ik me voelen binnen een grote groep mensen. Als je alleen een gezin hebt moet je ook echt alles alleen doen. Er is niet zo iets als een rolverdeling. Die vervul ik beide.

    BeantwoordenVerwijderen